torsdag 14 januari 2010

Välkomna!

Jag har funderat lite på om jag ska informera mina nära och kära om min blogg. Nu har jag bestämt mig för att det är en bra idé. Hittills är det bara Per som vetat om den. Han läser bara när jag tvingar honom och inte kommenterar han heller. (Jo, en har han lämnat. Men den gills inte...)

Så, välkomna allihopa.
Passa nu på att tala om för alla andra vilken underbart välskriven, tokrolig och inspirerande blogg jag har.
Jag räknar med att snart, och med er hjälp, bli mer välbesökt än alla andra bloggar i världen. Och då ska jag tjäna skitmycket pengar på bloggen och ha det som jobb och så ska jag shoppa galet mycket och lägga upp bilder på det och så ska jag få gå på massa roliga premiärer och galor och så ska jag vinna Blog Awards och ska jag bli känd och så ska jag få skriva krönikor i massa tidningar och så ska jag ha bloggbråk med de andra bloggtjejerna och så ska jag vara med i radion också och så ska jag ....

Eller så blir det inte så. Men det gör inget.

1 kommentar:

  1. Vilken fin blogg du har, jag älskar lila:) Jag blev på väldigt bra humör av att läsa den så du får skriva mer!

    Jag blev så inspirerad av ditt virkande att jag spenderade gårdagskvällen i sängen ihop med garn och virknål... Mössan tar sig:)

    /Fru E

    SvaraRadera