måndag 25 januari 2010

Så nöjd!

Tog ju ur hårförlängningen i förra veckan. Har inte känt mig så het efter det. Oklart varför, men det känns inte bra utan det långa.
Problemet är ju att det inte är riktigt ekonomiskt gångbart med de här förlängningarna. Dessutom sliter det så mycket på håret att det egna håret bara blir tunt och obra. Då blir det ju aldrig naturligt långt.

Men nu har jag löst det. Och jag är så nöjd med detta. Jag köpte ett hårträns (typ hårgardin), klippte till lite lagom breda bitar, sydde fast på speciella hårspännen och clipsade fast det.

Jodå, så nu är jag långhårig och het igen. Och billigt var det. Nöjd var ordet.


Nu kan jag välja att ha det kort och lättskött när jag är aktiv och tränar och så
(vilket jag inte är störande ofta...). Jag tar bara loss det på kvällen eller när jag ska duscha och clipsar i det när jag vill ha det långt igen. Smidigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar