lördag 2 januari 2010

Listar 2009

  • Året startade i Ryssland, en fantastisk och lärorik resa.
  • Jag jobbade ganska mycket under våren och P jobbade ännu mer. Mellan det försökte vi lära oss att kommunicera med varandra. Ibland gick det sämre än annars...
  • Gjorde min första midsommar i Slättåkra (Hm, hoppas jag skrev rätt nu!). Bra kalas med en fantastisk fördrink.
  • Semestrade i Göteborg (hade kanonväder!), Värmland (rosévin och svampplockning) och Halmstad (regn...).
  • Har varit på två kompisbröllop.
  • Brorsan gifte sig och det var magiskt vackert och en sjujäkla fest.
  • Hösten gick i festens tecken. Det var något varje helg från midsommar till nyår. Oftast var det kul, ibland ville jag bara dra täcket över huvudet.
  • Jag sa upp mig från jobbet! Antagligen det bästa jag gjort 09.
  • Bluefishen kom in i mitt liv och har hittills mest golvat mig, men nu lagom till årsskiftet börjar den göra vad den ska.
  • Firade jul i Halmstad. Grönkål är gott. Svagdricka och mjölk är vidrigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar