torsdag 28 januari 2010

Hemligt möte

Har varit på ett mycket spännande möte. Så skriver bloggtjejerna. De springer på hemliga och spännande möten mest hela tiden. Och nu har jag också gjort det!
Nu är ju inte mitt möte speciellt hemligt egentligen. Jag har varit på en informell träff för ett mäklarrelaterat jobb. Spännande. Hoppas verkligen att det kan bli en riktigt intervju av det. Besked kommer till veckan. (Men det är lugnt, jag är skitbra på tålamod och att vänta!)

Nu ska jag ta tag i skolan. Idag ska jag mest läsa och inte skriva nån hemtenta.
Skickade in två av tre igår. Börjar bli riktigt stressad över hur jag ska hinna med. Det är 4 skriftliga uppdrag/tentor kvar och massor att läsa innan muntorna den 9/2.
Och som vanligt när man har mycket att plugga så finns det ju så himla mycket annat viktigt som man bara måååste göra innan man sätter igång. När jag pluggade i Gävle var det aldrig så välstädat som i tentaveckorna och nu var jag ju bara tvungen att lägga en halvtimme på att byta blogglayout. (Städat var det ju redan.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar