lördag 2 januari 2010

Nyårsdagen

På nyårsdagen vill jag bara göra två saker. Ligga länge i sängen och äta pizza till middag. Det är viktigt.
Har fått göra båda idag och känner mig därmed nöjd!
I och med glutenintoleransen så får jag ju äta specialpizza. Har köpt på några olika ställen tidigare, men reagerat på det. Men nu har jag ätit från Bella Pizzeria två gånger och det går bra. De är rätt goda också. Dagens var med köttfärssås på. Den kändes mjukare i dag också och det kan nog vara den blötare fyllningen som gjorde susen.

Haft lite lagom bakissymptom - borde varit värre om man ser till alkoholintaget igår kväll. Botade det värsta med lite chips och cola i sängen när jag vaknade. Känns så härligt dekadent att ligga och grisa så. Bakisångesten, den lilla som infann sig, botade jag med att tvätta och städa bland mina smycken. Otroligt vad mycket bättre jag mår om jag får organisera och ställa saker i räta linjer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar