måndag 18 januari 2010

Helgen


Kärlekspresent från min kille! Fick den i förra veckan. Skulle gärna säga att jag väntat på att publicera den tills den tagit slut. Men så är det inte.
Eftersom vi lägger om kosten så behövde vi ju skynda oss att äta upp den. Så det gjorde vi. Jättefort gick det.
Men asken var fin, så den förtjänar en bild i bloggen.







Saker jag gjort i helgen:

  • Tittat på säsong 1 & 2 av 'I en annan del av Köping'. Tobbe är den jag gillar mest. Han bara svär och vill ha kaffe.
  • Virkat. Mycket. Det blev 2 mössor. Och så har jag börjat med en sjal. Den har jag börjat med hela fyra gånger. Men nu har jag fattat hur man ska göra och har väl kommit halvvägs.
  • Tittat på en tjejfilm. Det var en sån där film som man redan sett för många av. Av den typen att tjej-träffar-kille-och-de-tycker-inte-om-varandra-men-blir-ändå-kära-och-ihop-på-slutet. Och utan magi mellan skådisarna. Njäsch, helt enkelt.
  • Haft sambofritt i två kvällar. Vilket är anledningen till ovanstående sysselsättningar.
  • Varit på en lägenhetsvisning och tittat på en lägenhet som jag vill ha.
  • Varit på en lägenhetsvisning och tittat på en lägenhet som jag inte vill ha.
  • Kollat min beställning hos bokhandeln 8 gånger. (Men de jobbar nog inte på helgen...)
  • Lagat en god fläskfilé gryta. Helt lchf-style med en halvliter grädde som sås. (Tog ingen bild. Grå-brun mat på bild tenderar att se ut som nåt man redan ätit.)
  • Sovit mycket.
  • Slappat. Slöat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar