måndag 8 februari 2010

Växt till mig lite nu

Det har varit lite besvärligt de senaste dagarna. Men nu börjar jag så sakteliga att komma i fas igen. Och då börjar det svåra i att inte "gasa på" och hitta på för mycket. Att det ska vara så förtvivlat svårt att hitta balansen mellan aktivitet och vila.
För att inte tala om att det ju finns olika slags vila och olika slags aktivitet och att det gäller att få en balans där också.

Lördagskvällen var en fantastisk kväll. Jag hade så trevligt!

Den innehöll alla kategorier för en lyckad kväll:
  • Sjukt god mat (men det får man alltid hos dem!).
  • Jättegott vin.
  • Trevligt sällskap.
  • Vin-full och sölig och tjötig. (mest jag som tjötade, mest jag som var berusad också. Så man kan säg att jag pratade och vinade för alla!)
  • Pratade mycket minnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar