fredag 12 februari 2010

Ppboooååå

Bokstavskombinationen i rubriken ska utläsas som det låter när testbilden är på i tvn. Men det var väl glasklart?

Det är så det känns nu. Tomt. Slut. Färdig.

Har knåpat med den sista hemtentan och nu har jag inget kvar att ge den. Alls. Men jag är inte nöjd. Känns inte som jag gjort så bra ifrån mig.
Den är dock tillräckligt bra. Och det var ju målet nu. Tillräckligt bra. Behöver inte alltid vara bäst på allt hela tiden. Det suger.

Nu skickar jag in den.... Sen är det kört. Då kan jag inte fila mer på den. Hjälp.

1 kommentar:

  1. Hmpf.. nu är det lila borta igen.. Inte okej!
    Det kommer ha gått strålande ska du se.. Jag längtar febrilt till klockan 16 när jag får gå hem.. Är det verkligen okej att plannera in möten till kl 16 en fredag förresten?!

    SvaraRadera