lördag 20 februari 2010

Mello & MÅNS!

Om bara en timme och fem minuter kommer jag att vara på Scandinavium och se på Måns. Ja, och alla andra artister också såklart. Men de kommer att blekna och knappt synas i Månsans stjärnglans.

Min finne som jag har fått på kinden vill inte försvinna - så om jag inte blir utpekad av Måns från scenen och sedan hämtad av en biffig vakt som tar mig backstage så vet vi vad det beror på.
Sån jävla otur att få en finne just nu. (Antagligen lika bra det. Jag kan knappt sitta stilla när han är på tv. Så ett personligt möte skulle antagligen leda till nån form av hysteriskt anfall. Det är ok att ha en idolcrush när man är 31, va? Eller...)

För övrigt snöar det. Det går inga vagnar på Hisingen och mitt mellosällskap är försenade pga vädret.
Fuck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar