fredag 26 februari 2010

Jag har det riktigt bra faktiskt

Vilket underbart väder det har varit idag! 6 plusgrader och tidvis sol. Så. Jävla. Skönt. (Dummetrologen på 4:an säger att det blir en sen vår i år. Jag tror han ljuger. Jag HOPPAS att han ljuger. )

Tog en sväng till stan idag. Hade på mig mina stövletter. Det är de högsta klackarna jag har. Smaljackan var på med. Och gråa strumpbyxor istället för svarta i ylle. Skönt, skönt, skönt. Jag kunde röra mig normalt och det fanns asfalt att gå på!

Shoppade lite mer nya strumpor i lite ljusare färger, vårigt rosametallicnagellack, läppglans och annat jox.

Har just hällt upp ett glas rött vin. Har ju lite svårt för det så jag tänkte att jag skulle övningsdricka lite. Så jag köpte en miniflaska (25cl) rött av samma märke som ett vitt vin jag gillar. Det är ok. Aningens surt kanske. Men det funkar.

Så jag har fredagsmys med mitt vin, min mörka choklad (båda är det som är mest ok enligt lchf. Skulle dock gärna tagit lite chips och cola istället...) och min virkning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar