tisdag 9 februari 2010

Sömn

Jag har överanvänt mina insomningstabletter. Tagit dem varje kväll alldeles för länge. Man blir beroende av dem.
Nu är de slut. Lika bra det.
Men det innebär en period av extremt ryckig och dålig sömn.

I natt sov jag riktigt lite och stötigt. Drömt en massa konstigt när jag legat i nån slags dvala.
Så nu har jag legat och sovit i soffan. Jag toksomnade helt utan mening när jag låg och pluggade.
Jag skulle mysa till det lite och hämtade in täcket till soffan och kröp ner bland kuddarna och började läsa. Då var klockan typ nio. Vaknade tre timmar senare. Med huvudvärk. Är helt tom och seg i huvudet. Det var ju inte så bra.

Har lite bråttom nu. Mycket att stå i.
Idag ska jag skriva en hemtenta och så ska jag plugga inför den muntliga tentan i morgon. (Shit! Lite nervös är jag allt!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar