onsdag 10 februari 2010

Tentan klar!

Oj, oj. Jag är alldeles svettig och uppe i varv. Har just haft min första muntliga examination. Egentligen skulle den göras via ett e-möte, men det funkade inte så vi tog det per telefon istället.

Det gick bra. Först trodde jag dock att jag inte fick svara samma som jag gjort på hemtentorna. Och då blev det lite rörigt. Det handlade alltså om att utveckla och "försvara" sina svar.

Betyget kommer i slutet av veckan. Jag kan inte bestämma mig för om jag tycker att det är superviktigt att få högsta betyget. Antagligen skulle det vara nyttigt för mig att satsa på VG och försöka hålla det på den nivån. Jobba lite med prestationskraven.

Nu är det dags för nästa hemtenta. Har två stycken som ska vara inne den här veckan. Ingen rast och ingen ro!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar