torsdag 18 mars 2010

Tantvarning och lårproblem

I dag har jag provat en underklänning. I beige/hudfärgad nyans.

Det gör att jag känner mig väldigt gammal. Och ganska tjock. Lite förfallen liksom.

Underklänningen ska vara till för att senare i sommar dölja mina gropar i låren. Tunna klänningar har en förmåga att liksom smeta sig in i groparna, förtydliga dem och eventuellt även föröka dem. Den kommer också att hjälpa till att dölja en och annan bh-valk.

Å andra sidan - man får vara tacksam att man är så glad och positiv att man till och med har skrattgropar i låren!

Jag kunde dock inte med att köpa den. Det fick räcka att prova. Nästa gång kanske jag kan med att handla. Men det tar emot. Känns som att man gett upp på nåt sätt.

I morgon har jag bokat in träning med kompis. Vilka övningar gör man för att få slimmade, släta och smala lår? Det ska helst inte behöva göras mer än ett par gånger och sedan hålla resten av livet.

1 kommentar:

  1. Jag har också en hudfärgad underklänning. Den är inte snygg, men den gör underverk. Så slå till på en du också!

    SvaraRadera