måndag 22 mars 2010

Något jag aldrig trodde att jag skulle göra

Då sommaren närmar sig med stormsteg (Enligt kalendern i alla fall. Vädermässigt så känns det inte riktigt så.) och groparna i låren är ytterst påtagliga har jag nu gått all-in i jakten på SSS (snygg, smal, slimmad).

Har varit och tränat BodyBalance nu på lunchen. Oj, oj. Litet knubbigt troll om ca 1 kubikmeter skulle utföra hunden, stjärnan och krigaren med svärdet samt andra helt omöjliga övningar och böjningar.
Det gick sådär.
Roligt var det i alla fall. Avslappningen på slutet var det bästa!

Ytterligare åtgärd har också vidtagits.
Det här trodde jag väl aldrig att jag skulle göra. Jag läste om det i höstas när vi började med lchf. Då ansåg jag att de som gjorde detta måste vara konstiga.

Jag har druckit mitt kaffe med smör i. En normalstor kopp kaffe, ca 1 msk osaltat smör och inte riktigt 1 deciliter grädde.
He he. Kan tro att ni icke-lchfare känner ett visst obehag när ni läser detta.

Per provade och han, som bara har mjölk i kaffet, tyckte inte att det var nåt vidare gott alls.
Jag tyckte det funkade förvånansvärt bra. Känner ingen smörsmak eftersom det är osaltat och den extra krämighet som uppstod är helt ok. Blev också behagligt mätt efter träningen på detta.

1 kommentar: