torsdag 11 mars 2010

Fattar inte....

...varför jag är så vansinnigt röksugen.

Sjuukt röksugen.

Jag har genomlevt en massa olika prövningar som ex-rökare de senaste månaderna. Jag har vid flera tillfällen känt och tänkt att 'Nu, det är nu som jag börjar röka igen'. Men jag har klarat det. Utan några större problem egentligen.

Ska väl inte gnälla egentligen. Det har ju hittills varit ganska lätt det här att inte röka. Det är snart 15 veckor sedan jag rökte sist.
Då kan man ju tycka att det kan få vara lite besvärligt nu ett tag.

Men det är så trööökigt. Jag vare sig vill eller ska röka, så det hade ju varit fint om hjärnan kunde fatta det också.

Jag tar väl en kaffe till och snusar vidare. (Behöver inga kommentarer om att snus är lika illa, innehåller mer nikotin än cigg eller att det är svårare att sluta snusa än att sluta röka. Det är inte riktigt läge för sådana kommentarer nu...)
Det räcker att ni tycker lite synd om mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar