torsdag 11 mars 2010

Tankar om Svenska Hollywoodfruar

Jag gillar när det är lite snaskigt och glammigt. Därför är Svenska Hollywoodfruar ett favoritprogram. Förra säsongen var underbar.

Har just tittat på första delen av säsong två.
Maria M är ju för skön. Hon inreder med tofsar. Det ser för bedrövligt ut, men hon gillar det och är glad. Misstänker att hon blir min favorit den här omgången.
Och hennes läppstiftsproblematik... Härlig madam det där!

Däremot höll jag på att skämmas och äcklas till döds av de två andra damerna. De har rätt skön stil egentligen och kan nog växa till sig.
Men när de skulle ha audition för bartendrar så blev det fasen läskigt på riktigt. Gamla kåta tanter som bara är pinsamma och flamsiga. Näe va.
Hoppas det inte blir mer sånt. Jag orkar inte med det.

Anna Anka var med en sväng också. Hon är - Anna Anka. Vare sig mer eller mindre. Jag gillar henne. Jag kan tycka att hon ska lugna ner sig lite. Det känns som att hon spelar rollen Anna Anka. Det behöver hon inte. Hon är snaskig och snuskig så det räcker ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar