måndag 26 april 2010

Virtuell verklighet

(Jorå, man slänger sig med lite datauttryck...)

Det är mycket Hemnet och Platsbanken i mitt liv just nu. Är inne minst en gång om dagen. Som en följd av detta så blir det en del visningar att gå på och en del jobbansökningar att skriva.

Ibland blir det till och med budgivning och intervjuer.

Det här innebär att jag flyttar och börjar på ett nytt jobb MINST en gång om dan. Och det börjar bli lite påfrestande nu.
Som att jag inte riktigt vet var jag hör hemma.
Jag måste ju leva mig in så mycket i varje lägenhet och i varje jobbansökan. Är det här jag? Vill jag det här? Hur skulle livet se ut om det blev just den här lägenheten eller det här jobbet? Och hur skulle dagens jobb och dagens lägenhet matcha varandra?

Vore fint om det kunde bli på riktigt med nåt snart.

Varit på mycket bra intervju i dag. Intervjun gick bra och jobbet verkar vara en höjdare. Vill ha. Får svar på torsdag (så sjuuuukt lång tid tills dess...).

1 kommentar:

  1. Låter som du har ett bra jobb på gång. Kommer hålla tummarna på torsdag, men det är ju imorgon. Inte så långt egentligen. :-)

    SvaraRadera